söndag 10 januari 2010

Världens mest perfekta helg

Eyy yoo!
Saknat mig nu när jag frånvarande varit i helgen? Yeah you should ;)

Jag har spenderat helgen på best way possible, tillsammans med min älskling hemma hos mig och det har varit den mest fantastiska helgen någonsin.
Jag är den lyckligaste tjejen i världen och Robin är utan tvekan den bästa pojkvännen och den finaste änglen som går på denna jorden.

Vi avslutar inlägget med ett priceless citat:
"Jag kan inte hjälpa att jag ramlar, det råkar ligga i min natur"
-Made my moi

PussKram

1 kommentar:

  1. åh jag visste inte att du har fått en pojkvän:)
    grattis, blev jätteglad när jag läste det på bloggen :D :D :D
    Hälsa honom vet ja ;)

    Åklagare, det var nytt för mig, stort lycka till med det!

    puss o kram på dig <3
    Johanna

    soderstroms.johanna@live.se

    SvaraRadera