torsdag 21 januari 2010

Det är kväll nu,jag dricker te, jag har gjort min spanskläxa. jag pratar med hedda,robin,david och matilda. dom förgyller min kväll för dom är typ extraordinärtfantastisktjävlaunderbart bra.
Jag är glad glad glad faktiskt. Det är bra !
Vet du varför jag är glad?
För imorgon,efter skolan, ska Christina ta bussen till sin älskling Robin och stanna där tills så sent det bara går på lördag då hon ska hem till Matilda.
Vet ni vad som gör mig ännu gladare?
Att jag beger mig dit på onsdag också och sover där tills torsdag där Robin går i skolan till halv tio och sen kommer hem och sussar kudde med mig igen ! Mysigt!
För Christina är ledig nästa torsdag (Y).

Åh dubbelbajs, insåg precis att jag missat Glee idag. Det suger getballe att jag gjorde det. Attans ballonger,sablar och järnspikar!

Vi hörs efter världens bästa helg.

PussKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar