torsdag 14 januari 2010

Mina ben är fina och lena nu. Christina ser det som lycka faktiskt. Raka benen är en bra sak för man blir glad !

Idag har varit hyfsat bajs faktiskt. Christina tycker inte om psykologi, Christina tycker INTE om ekonomi, christina tycker dock om att bygga slott av häftmaskins-grejer med Matilda på ekonomin.
Hon tycker inte heller om badminton när hon har ont överallt man kan ha ont i sin kropp, hon vill inte att den ska dö inne ifrån vilket den verkar vilja.

Christina definerar lycka med Chipmunks låtar. Har ni spotify måste ni söka på chipmunks och lyssna på dessa fantastiska låtar.
Jag har slängt alla mina planer om att bli åklagare ut genom fönstret.
När jag blir stor ska jag fanemig bli en Chipmunk..PUNKT SLUT.

I helgen kommer ni inte få glädjen att läsa mina ord för min älskling, också kallad världens bästa finaste underbaraste pojkvän kommer spendera helgen här !
Så det så.

Borsta tänderna morgon&kväll nu fast jag inte finns här att säga till er !

PussKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar