tisdag 26 januari 2010

Did you know your spotify playlist follows you wherever you go?
Ja för fan. Ja jag vet det.
Jag hatar spotify reklam, det är otroligt jobbigt. Vad som är värre är att jag kan allihop, usch fy.

Kort dag idag, gillas mucho. Slutade kvart över ett. Sen kom mamma och hämtade mig så körde vi och shoppa ! Gillas väldigt mucho I must say.
Jag kände att jag av många anledningar förtjänade att shoppa, så det blev en hel del. Jag har inte shoppat på länge tycker jag, så det var mycket respektabla summor enligt mig..
Även en 1-månadspresent till min älskling Robin ! På fredag har det varit vi i en månad,fyra veckor. Den underbaraste tiden i mitt liv <3
Det firas med en mysig middag på Casa Mia och sen hem till mig och spenderar helgen där :)

Jag har matteläxa. Den kan jag inte. Jag har spanskläxa...den vill jag inte göra. Jag funderar på att göra mig en kopp chai...endast för att det köptes på EH idag ;)

Imorn bär det hem till Robin och jag spenderar natten och torsdagen där.

Pusskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar