onsdag 20 januari 2010

Jag känner lycka när jag bloggar två gånger på samma dag, känner att jag bidrar till ditt liv. Bra va?
Jag har mensvärk och förkylning. Det kan ju dö. Men jag är lycklig så det så. Punkt slut.

Imorgon är det torsdag, superdupermegajättedrygaste dagen eftersom vi slutar tjugo över fyra. Megasnark på den du. Men vi slutar med historia vilket är positivo sí.

Idag har varit chill pill. Visste ni att om man skriver "Kanin ?" på sin hand så försvinner det aldrig, men skriver du ner en läxa på din hand-då försvinner det. Hur fasen går det till egentligen?
Vi hade drama i två timmar idag, det var weird... det var skoj... det var mke skratt. Vi gjorde en Chipmunk pjäs, gissa vems förtjänst det var?

Nu ska jag fortsätta facebook nörda mig.

PussKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar