onsdag 13 januari 2010

Onsdag är inte min grej..alls. Matteprov är definitivt inte min grej, det suger så många fula ord så jag inte har ork att skriva dom eftersom jag egentligen är död just nu.
Ett matteprov på flera timmar borde göras olagligt eftersom det faktiskt inte ses som mänskligt av större delen av ppl i världen. Tortyr är vad det är !

Ikväll pallrar jag mig iafl hem till fröken Denice och träffar Emelie där med. Myskväll och sova över där (Y).
Sen imorn är det torsdag då ytterligare ett prov väntar,men även skuggelever apparantly. Borde man kanske berätta för dom att livet tar slut sekunden du bestämmer dig för IB?

Fredag, sjuukt seg dag tills jag får åka in till malmö och träffa min sötnos som ska spendera helgen hos mig. We lajk a lot!

Nu ska jag ut och dö mer i kylan.

PussKram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar