torsdag 28 januari 2010

Chacha

Eller inte

Hemkommen från min_älskling ikväll efter att ha spenderat natten där igår och hela dagen idag ! Haft det freakin underbart! Han är helt enkelt den mest fantastiska älskade pojkvännen som går på denna jorden.
Blev lite kaos igår, min sötis var i Simrishamn och jobbade och jobbade och jobbade i snöstormen. Skulle åkt hem vid lunchtid men icke sa nice. Så hans pappa hämtade Christina på stationen i Trelleborg och Christina fick gjort lite läxor hemma hos sin Robin innan han kom hem helt slut.

Imorgon har vi en månad tillsammans. Fyra veckor har gått så otroligt fort men det har varit dom fyra bästa veckorna i mitt liv !
Tack Robin för att du lyser upp min dag varje dag. Varje gång vi är skilda åt räknar jag sekunderna tills vi träffas igen. Jag älskar dig!

Pusskram

1 kommentar:

  1. Hej Christina!

    Du går ju på IB och det planerar jag också att göra, jag har åtminstone sökt dit nu. I alla fall, jag har ett par frågor som jag hoppas du kan besvara, antingen på min blogg eller min mejl. Har du inte tid eler så är det helt okej =)

    Fråga 1: Är IB värt besväret? Jag tycker det verkar vara ett väldigt bra program, men för att jag ska kunna gå IB måste jag åka kollektivt i mellan tre och fyra timmar varje dag. Tror du att IB är värt det?

    Fråga två: Enligt det jag har hört så är all undervisning utom svenskaundervisningen på engelska? Stämmer det?

    Fråga tre: Hur är intagningsprovet? Är mattedelen på engelska?

    Ja det var väl allt för nu. Tack på förhand, du skulle verkligen hjälpa en förvirrad tjej=)

    //Marielle
    marielle.lundh@hotmail.com
    http://waterwash.blogg.se

    SvaraRadera