onsdag 6 januari 2010

Finast i hela vida världen !

Godmorgon lilla världen!
Det är snö,men jag är lycklig. Det är kallt,men jag är lycklig. Jag vill stå ute i den snön på mitt tak och skrika hur lycklig jag är. Och hur kär jag är i världens finaste Robin!
Han är den mest underbara fina snälla omtänksamma ömsesidiga romantiska älskade pojken på denna jorden.

Tillsammans såg vi Avatar igår. Sammanfattning: Dom var blå, dom tyckte om varandra och dom dyrkade ett lila träd som tydligen var Gud?
Jättefin film overall I must say.

Men före filmen,fick jag världens finaste halsband-som kommer bäras varenda dag,och jag fick den finaste dikten på hela jorden. DEN FINASTE DIKTEN PÅ HELA JORDEN.
Jag är så lycklig, gud vad jag är lycklig !

PussKram


Tack finaste Robin. 1/1-10 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar