måndag 25 januari 2010

Teknik är bajsapa

Vet ni vad? Det är inte en komplimang att kallas het när man åker tåg. Jag tycker inte det är särskilt mysigt...typ alls. Bara ignorera och kolla ut igenom fönstret samtidigt som man smsar och försöker inte lyssna.

Ni anar inte hur effektiv jag varit nu i eftermiddag. Jag har gjort te, skrivit massa kemi notes, jag har tömt diskmaskinen, lagt in tvätt med mera. Det ni, jag tror jag är övermänsklig ibland, vilket hade varit hyfsat awesome.
Men ngt som är dumt.. det är teknik ska ni veta.
Har fixat bästaste överraskningen till min Robin och så messar tekniken upp det. Vad är det för dumt va? Jag är arg, det fungerar inte.

Vet ni något bra?
På onsdag åker jag hem till sötnosen där jag stannar till torsdag, då jag är ledig. På fredag eftermiddag träffar jag honom i Malmö och firar att vi har haft 1 (underbar fantastisk bästast freakin amazing) månad tillsammans och sen åker vi hem till mig och spenderar helgen där ! Jag längtar mest i hela världen !

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, och glömma att jag matte&spanska till onsdag.

Pusskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar