onsdag 20 januari 2010

jag är cool, jag låter som Darth Vader när jag är hes.

jag skriver tjugo i sju på morgonen för ja...jag insåg att jag är sjuk när jag vaknar, men sen insåg jag att jag går IB och att vara sjuk har jag inte tid med. Så jag gjorde mig knappt i ordning och blev klar snabbare än vanligt. Mitt hår ser ut som jag inte vill, det är hyfsat obra.

vet ni? michael jackson är otroligt bra,till och med på morgonen. christinas öron tål inte hennes nya idoler (Chipmunks) på morgonen, men MJ funkar alltid ! Beat it med hes röst låter till och med värre än när jag annars sjunger...

Åh kan det inte bli dum helg nu?
På fredag tar Christina bussen hem till sin älskling och sover där tills lördag.

Nu ska Christina kolla facebook,för hon är beroende. Klockan sju kör hennes kära mor henne till skolbajset.
Funderar starkt på en liten snabb tripp till Espresso House före-bara för jag förtjänar det när jag är sjuk.

PussKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar