torsdag 29 april 2010

Thuursday

Tjena :)

Klarat ännu en vecka, dom verkar flyga förbi nu. Först är det måndag-jag förväntar mig en dryg vecka (vilket den också är tills tisdag som är en riktig chillidill dag). Konstigt nog går torsdagar alltid snabbt, vilket är våran längsta dag... aja.
Hade muntligt prov på historian idag, fick en 6a :D (av 7) när jag frågade läraren, happy! :) Imorgon är det idrottsprov, inte mycket att prova till,mest att hålla tummar&tår.

Ikväll ska jag hem till Emelie :) Efterlängtat. Promenix först och sen sover jag där.
Imorgon blir det inte många lektioner, Mai är inte där wipihooo!
Sen köpa kol med Matilda, som jag förstått det iallafall.
På kvällen firar jag och Robin fyra månader tillsammans :) Älskar dig hjärtat <3

Citat att lägga på minnet:

Kristina (SVENSKALÄRAREN) "Den här är lite lagom oanständig" - om något grekiskt antikt drama

Christina: "Vet ni vad balle är på Stockholmska?"
Cecilia: "Jätteroligt !"

Stefan (HISTORIA LÄRAREN) "I sure would like going to Munchen, drinking bear on High Level!

Matilda: "Åh jag får inte in den i hålet!"-sätter in örhängen

Pusskram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar