torsdag 8 april 2010

Blir det mer pinsamt?

Folk har gjort mycket dumt genom tiden. Folk har tyckt mycket dumt genom tiden. Men det blir inte mer pinsamt än detta...



Detta är förmodligen det mest patetiska jag sett i mitt liv. I mina ögon är Paris Hilton endast en spoiled brat som växte upp med allt på silverfat.
Hon har inte kämpat för någonting och skaffade sitt första jobb när hon var vad? 25 år?
I låten uttrycker hon citat som:
"You can trust me with the finger on the button"
"Global warming is totally not hot"

"If you're gonna test lipstick on a pig, make sure it matches her skintone"

Okej, one: Nej lilla fröken,vi kan inte lita på att du inte avfyrar alla vår kärnvapen om du får en dålig manikyr som Hedda skulle ha sagt!
Global warming är inte direkt en fråga om hot or not. For most people, it actually means something girl.
Och smink på djur- är det inte du som har 250000 djur hemma? Tänk på vad du säger.
Ska jag vara ärlig bryr jag mig inte om att denna videon är ett skämt. Att Paris talar så enkelt och skämtsamt om några av världens största problem-som global warming är sjukt pinsamt måste jag säga.
Att denna kvinnan anser sig ha nån slags makt överhuvudtaget är patetiskt. Nej bruden, åk tillbaka hem till pappsen och stanna där...länge.

Pusskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar