söndag 18 april 2010

Hejhopp!

Sitter och väntar på att älsklingen ska duscha färdigt :) Sen ska jag nog också skutta in i duschen, skulle behövas känner jag,så jag vaknar upp lite!
Helt sjukt att hela helgen redan sprungit förbi, var det inte fredag för ett par timmar sedan? njet, det är söndag och det är dags för plugg imorgon igen..!
Svenskprov/quiz/test imorgon, who knows? Har man jordklotets mest förvirrade svensklärare vet man aldrig. Sen spanska och sen slutar vi ! wipihooo! Knallra sig ner till högevall och kolla när IB människor spelar bandy mot lärare :)

Jag tycker det borde vara sommarlov nu...egentligen..men nej jag har ett historieprov,nationella i spanska,matte och engelska,vanligt spanskprov och ett slutprov i matte att se fram emot.
Fuck this.

Nu ska jag duscha!

Pusskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar