onsdag 7 april 2010

Goddagens :)

Jag hatar att vara sjuk. Jag hatar feber. Jag hatar hosta. Jag hatar att ha ont i halsen och jag hatar att inte kunna prata vid jämna mellanrum. Detta suger.
Jag har inte tid att vara hemma från skolan, jag missar morgondagens biologiprov och massa annat piss jag borde vara på. Jag kommer faila matteprovet på måndag, för guess what? Jag har ingen mattebok hemma. Jag är ganska arg.
Vad gör mig glad idag?
Min underbara pojkvän, mina världens bästa vänner, min chokladanka jag fick till påsk och spotify. Det är bra saker ska ni veta.

På fredag kommer mina kusiner /co från Stockholm. Släktmiddag hemma hos mig på kvällen, mysigt :)
Beger mig till älsklingen på lördag för mysig helg.
Skola på fredag btw, dit tvingar jag mig då-inte mer hemma!!

Just det!
Ni måste lyssna på "If you're not the one" med Daniel Bedingfield, för den är överbäst.

Också, ett par quotes värda att ha läst:

Emelie: Sorgliga människor hamnar ofta i hög
Emelie: Allt kan inte alltid bli som det ska vara

Emelie,Denice,Christina: Ko+Får=Bu (Mu+Bä) Alltså, Ko+Får=Spöke!

Denice: *Vi ska se skräckfilm och menyn visas på tvn* Åh nej gud, det är bebisar !!

Kalle: Aj min röv!
Hedda: Åh jag vill spy på dig

Christina: I think we're your favorite class!
Stefan-history teacher: I like you really much! Teaching you guys history is cool. History IS cool!

Pusskram
Skumbanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar