måndag 12 april 2010

Hej hopp lingonshoflopp :)

Jag är friskare nu iaf, ingen feber och inte ont i kroppen mera ! Jag är dock pissförkyld fortfarande vilket inte gör mig särskilt lycklig. Jag snyter mig stup i kvarten och hostar som en galning, men det lär la försvinna snart!

Just nu sitter jag snart med biologi boken och ska plugga inför provet på torsdag, eftersom jag var sjuk förra torsdagen när provet var.
Så på torsdag när vi är lediga träffar jag Hedda som inte heller gjorde provet i Lund och drar oss mot Katte och gör biologiprovet.
På eftermiddag kommer min älskling hem till mig för massa mys hela kvällen! :)

Idag ska också pluggas matte efter failat prov.
Jag ska banne mig plugga SATANS mycket inför slutprovet om 5 veckor,jag SKA klara det. Så blir det förmodligen att prova göra högskoleprovet med Hedda i höst också har jag bestämt mig för idag :)

Nej nu ska jag sätta igång tankemaskinen.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar