fredag 2 april 2010

Hejhopp!
Inte skrivit på ja...alldeles jätteförlänge. Det ska förbättras, at least I'll try!
Idag är det fredag och jag har haft världens bästaste påsklov ska jag tala om för er. Jag är toppilitoppen och ännu mer nöjd än det.
Spenderat det med min älskling och med mina allra bästa vänner, hur kan det bli bättre? Oh right...det blir inte bättre!

Hunnit skaffa mig en ny favoritfilm. Världens bästa gjorda film, in my opinion, Pearl Harbor. Kärlek på freakin hög nivå my friends.
Detta är, without a doubt, den bästa filmen någonsin. Man håller inte tillbaka tårarna, impossible mission. Underbart underbart, ännu underbarare.

Idag kommer min sweetie hit, jag ska in och träffa honom i malmö om ca 2 timmar, wihoo!
Älskar Robin mest <3

Igår shoppade jag med Denice och Emelie i Malmö, det blev lite nytt, älskas! Mysmiddag på Romana i Lund och sen hem till mig, Singstar-godis-"The hills have eyes"(läskigaste,obehagligaste filmen ever) sen Pearl Harbor. Tihihi

Nu ska jag göra mig klar.
Puss på er!

"Not anxious to die sir, just anxious to matter".
-Rafe (Ben Affleck)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar