onsdag 14 april 2010

Hej :)
Jag känner att jag behöver bättra på mitt humör litegranna så jag hittade lite qoutes jag skrivit upp som måste få visas upp här :) Hoppas ni får er ett bra skratt!

Christina: "Hur många barn är här egentligen? !" När två dagis kommer gående i Lund
Denice: "Men..jag tror inte dom tillhör samma klan"

*Denice läser artikel* :"Din egen glöd är viktigare än ditt eget CV. Ja se ut som han på bilden,som en nyvaken knarkare så får du massa jobb!"

Matilda: "Denna toan är bäst. Vi borde göra en kisspakt och alltid kissa där"

Stefan,history teacher: "...so you can get done with it"
Christina: "Sa Stefan precis -Get down with it-? hahahah"
Hedda: "Nej tyvärr :("

Matilda: "Så du har ätit plast och jag har svalt luft...tillsammans blir vi bubblewrap!"

Matilda: "Jag har ett hål mellan benen"
Clara: "Det har jag med"
Matilda: "Men det sitter i byxorna på ett väldigt olämpligt ställe"

*Christina och Matilda jagar Kalle som har Matildas mobil*
Christina: "Bajskalle!"
Matilda: "Åååå ge mig den!"
*Kalle stannar och pekar med en käpp på Christina och Matilda*
Kalle:...."Pang!"
Matilda&Christina: "HAHAHHAHAHAHAHAHA"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar