tisdag 23 mars 2010

Seize the day

Godmorgon små änglar :)
Vem börjar 12.15 idag? JAG börjar 12.15 idag :D!! Wihooo
Senast det hände var....ja det var ju... nej det har faktiskt inte hänt innan! Därför är detta lycka på hög nivå och humöret är på topp efter världens jäkla downfall igår. Jag tänker inte bring it up och bring you down. Men efter massa pepp av mina underbara vänner och världens bästa mest_älskade_pojkvän_Robin mår jag mycket bättre och idag är en ny dag. Seize the day som man brukar säga right?

Slutar halv fyra idag efter engelska-håla-historia. Sjukt chill. Dagen är btw en chilldag (nyuppfunnen förra fredagen) där man klär sig mysigt,inget smink och helt enkelt chillidillar ;)
Efter skolan ska jag traska runt Lund med mitt CV,personliga brev och bästa humör och KISS ASS. Jag måste tjäna pengar i sommar, och därför ska det fjäskas ordentligt för ett sommarjobb. Just go in there and be the best I can be!

På fredag är det time for Civics test. Jag ska nog klara av det, skrivit antecknigar om absolut allting igår, i massa olika färger och idag är det dags att träna på det!
Lycka till Christina!

Pusskram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar