fredag 5 mars 2010

Fredagsmys hela helgen

tjenis
hemkommen nyduschad packad och klar. ikväll bär det av till matilda tillsammans med david och cecilia. Like mucho :)
pizza med extra ost, film, gh, singstar, kaksmet? (havet? ;) ) fantastisk kväll med andra ord alltså ;)

Imorgon kommer min älskling och spenderar lördag och söndag här. Söndagkväll bär det hem till honom där båda mina lediga dagar,måndag och tisdag spenderas. mys på hög nivå :)

Skolan var riktigt megachill idag,varje dag borde vara så. drama-idrott-halva spanskan och sen var vi lediga eftersom det var LUND FREAKIN SUPERBOWL IDAG ;)
Att vi förlora mot Polhem berodde endel på partiska domare (även endel vinnare håller med om detta) och sen att Polhem pirates got some idrottare yes sir.
Annars riktigt bra jobbat av Spyka måste jag säga.
Rugby är dock brutalt som fan :O Inget för moi.

Måste berätta att kvällen kommer spenderas i en riktigt Christina-outfit. Vit mysdress, nymålade rosa naglar och se allmänt bekväm ut.

Här kommer även memorable quotes från Heddas blogg sagda av underbara människor i min krets, tillochmed av mig själv ;)

Matilda: jag blir alltid misshandlad och mördad!

Christina: Du, Hedda, hostar som ett litet barn och jag, jag har tagit sprutor idag som treåringar tar just nu. Vi är ganska små!

*Stefan tar upp en golvmopp och börjar sudda på tavlan
*Elev: Nu tar vi i med hårdhandskarna!
*Stefan: I think this is cool!

Nu ska jag cykla till stationen.Puss och kram på er små myror så hörs vi whenever I can.

Robin, jag älskar dig mest. Du är lyckan när jag är ledsen och du är den underbaraste som finns. Jag kommer alltid finnas för dig för du är finast underbarast och goast. Jag älskar dig hjärtat. Vi föralltid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar