tisdag 16 mars 2010

Hejhopp
Jag sitter och lyssnar på Madonna låtar och sjunger med, för ikväll efter 20 lekte livet. Då hade jag skrivit klart mitt cv för sommarjobb och tränat spanska i flera timmar. Jag känner mig så sjukt duktig.
Lärt mig en miljon glosor, en miljon grammatiska former, att kunna böja alla verb som finns (känns det som) och alla texter i boken, inkl. gjort alla övningar till texterna i boken. Jag är förhoppningsvis redo för spanska provet imorgon. Går provet bajs får jag un dampo anfall säger jag bara.
Kvällen kommer sedan spenderas framför Desperate Housewives med en burk Ben&Jerrys-Fairly nuty och något drickbart. Mumma. Underbar kväll!

Onsdag imorgon alltså, slutar halv tre. Sen möte med dom andra politikerna i vår stat vi skapat. Själv är jag finansminister-hur fan gick det till?
Jaja det löser sig nock. Som allting annat :)
Kanske kan lära mig allt det där politiksnacket jag faktiskt alltid velat kunna!

Just det, måste berätta!
Imorse när jag vaknade känner jag en rostig lukt, som gör mig illamående, jag vet direkt vad det är-blod. Jag kollar på min hand,den är helt täckt av blod. Jag har blött näsblod och ni som känner mig vet att blod är min värsta fear ungefär. Spyfärdig tvättar jag av handen och stoppar in massa papper i nosen och gör mig i ordning, medan jag ser ut som en valross.
Japp det var min morgon.

På fredag blir det "Alice i underlandet" med mina älsklingar Denice&Emelie i Malmö, myspys! Längtar jättemycket.
Sen tar jag bussen till min älskling och spenderar helgen där! Kommer bli underbart, har ju snart saknat honom i en halv vecka!!

Nu ska jag fixa mig inför DH och mysa till det.

Pusskram på er små hönor!

Quotes of the day
Stefan-history teacher *jämför situationen i tyskland och ryssland när första världskriget bröt ut* "In most ways it's the same kind of crap, but more serious*

Från Heddas blogg:
Stefan: *pratar om hur man lättast får folk att göra som man vill* "Yes you can pay but the easiest way is always to beat them up. Just get a stick and hit them a bit."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar