måndag 15 mars 2010

Deep thinking

Vet ni vad jag inte tycker om? Tjejer som gör allt för uppmärksamhet och tjejer som är riktiga attention whores. Jag menar... alla har dom, alla hatar dom.
Vad gör man åt dom?
Absolut ingenting, vi borde egentligen göra det. Men ingen gör det.
Det är inte så att vi är rädda för dessa patetiska tjejer, o nej. Men vi är sjukt trötta på dom, och kommer dom sluta tjata om massa piss, klänga på varenda kille som går på jorden och skryta om allt för att vi säger något? Nej förmodligen inte.
Ni tjejer som känner er träffade nu, ta er en tankeställare, det kanske faktiskt hjälper att komma ner på jorden ibland..

__________________________________________________________

Måste även ta upp underbara samtalsämnet idag: insekter som lägger ägg i öron. Matilda är vettskrämd. Christina och Tim är underhållna.
Här kommer dagens memerable quotes!

Cecilia *om en häst* : Den hingsten har gjort tre föl på ett par veckor !
Matilda: Det är som min pappa. Fast han är ingen hingst...
Cecilia : Och det tog ett par år...

Christina: Om filmen är i 3D, är den längre då?

Christina pratar om insekter som lägger ägg i öron
Matilda: Åhhh jag kommer aldrig kunna sova igen. Jag ska sova med band för hela ansiktet. Kommer inte kunna andas. Men skit i det
Efter några sekunder...
Matilda: Men..man måste kanske täppa till alla hål. Och dom som sover nakna är ju helt ovetande! Dom har ju fler otäppta hål!

Hedda: Killar blir oftare träffade av blixten. Undra om det är för dom är längre...
Cecilia: Eller för att dom har en extra antenn?

Cecilia pekar på riset
Cecilia: Detta ser ut som pullingar
Hedda: Va?
Christina: Vafan är det?
Matilda: Åh nej säg inte att det är en insekt!
Cecilia: Hrm...jooo

Matilda: Gör det ont att ha tampong utan mens? för ... man kan ju ta vaselin. Jag har ju 8 hål...

Matilda: Maskar är ju tvåkönade.. Då har dom ju sex i mitt huvud om dom kryper upp i mitt huvud. Och om dom delar på sig blir dom ju fyra maskar.
Christina: Och om dom delar på sig blir det ju 8 maskar, öööö!
Matilda: Men då har jag ju inga lediga hål!!!!

Hedda: Asså... ingen i min familj finns *När samtalet är namnsdagar*

Matilda: Ouuuh oouuuh- så låter en säl
Christina: När sälar har sex låter som såhär ooouuuuuhh ouuuuuh

Civicsläraren pratar om Stalin:
"He is sitting there...in hell...next to Hitler-Laughing"

Hoppas ni fått ett gott skratt!
__________________________________
Pusskram

1 kommentar: