lördag 13 mars 2010

Quotes to remember

Idag är det lördag. Igår var mina älsklingar Denice och Emelie här och hade sleepover. Mys mys!

Idag kommer min älskling Robin hit och stannar hela helgen :) Jättemysigt.

Jag måste uppdatera er lite om min värld ju. Skolan går bra. Spanskprov nästa vecka och civics prov om två veckor. Sen påsklov :D
Fick tbx matteprov, 11/16 och jag är sjukligt stolt. Trigonometry kanske är min grej ;)
Annars händer inte mycket på den fronten.
Livet leker och jag är glad!

Quotes to remember

-På lund superbowl-
Hedda: Oj oj oj nu är nian sur.
Christina: Om han hade varit en avatar hade han gjort såhär *gör mycket vacker min och låter 'shhhhhhh'*

-På TOK lektionen-
Hedda: Varför låter härsom en dammsugare?
Christina: Jag trodde det var i mitt huvud så jag vågade inte säga något

-Håla-
Christina *funderar* : Om jag var en knubbsäl och Voldemort på samma gång så hade jag hetat Knubbmort.
*Folk skrattar*

-Matilda slår Christina på kinden -> Christina slår tillbaka -> Matilda slår Hedda-
Christina: Matilda vad gör du?
Matilda: Men Hedda vill kanske också vara med :)

-I Kattes källare-
Matilda: Hur kommer påsk före jul? Jag menar..då dör ju Jesus innan han föds?
Christina: Men.. Matilda... det är både jul och påsk varje år

1 kommentar: