torsdag 18 mars 2010

Idag vare det torsdag då. Denna veckan har ju gått fort, ändå hunnit ha ett prov vilket gick antingen åt skogen eller jättebra, beror på mina gissningar ;)
Annars är det mesta bra, har väldigt ont i ryggen efter simningen idag, förmodligen pga small surgery från i vintras...men jaja...det går över :)

Finally fredag imorgon, tyvärr dramalektion på morgonen,bajs på det. Hatar drama,värsta lektionen på hela veckan.
Sen simning igen, men det är inte så farligt, snackade med idrottsläraren,behöver inte simma lika långt som idag så jag slipper få så ont i ryggen.
Sen spanska, lär väl inte få proven tillbaka...sen lunch-håla och civics.
Sen får jag äntligen träffa flickorna igen! YAY :D Jag Denice och Emelie drar oss in mot Malmö, äter och ser Alice i Underlandet i 3D :)
Sen bär det hem till min älskling och jag spenderar helgen där :)

Hoppas ni har det toppen!

Här kommer lite underbara quotes of the day:

Matilda: När jag blir ledsen tycker jag om att kolla på mina post it lappar som är sorterade efter färg och då känner jag att jag är bra på något!

Stefan-historieläraren: *Pratar om Sibirien under Sovjet tiden* "It's not just cold...it's like...FUCKING cold!"

Pusskram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar