fredag 26 februari 2010

Tjilivippen
Det är fredag idag just FYI. Och det är still lov,vilket vi likar mucho.
Sitter hos min sötnos medan han gör sig i ordning for the night. Ikväll ska vi till casa blanca och mumsa god mat sí :)
Hoppas erat sportlov (ni som haft) varit toppilitoppen! Det har mitt varit kan jag tala om.

Breeze i måndags med Robin,Denice,Emelie,Hedda! Underbart :) Hade superkul. Sux tho att vi behövde stå i kö mucho för länge eftersom peoplet hade glömt VIPlistorna...
Tisdagen spenderades med att halvt dö hemma at my place.
På onsdagen åkte jag,Denice och Emelie in till Entre i Malmö för den traditionella bowlingen då Denice fyllt 17 år! :) Sen sleepover at her place, med pizzabak och filmmys.
Igår begav jag mig hem till älsklingsRobin och spenderar nu resten av lovet här!

Idag firar vi 2 månader tillsammans!!
Älskar dig hjärtat<3

Pusskram skumbanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar