tisdag 16 februari 2010

Goddagens folket

Jag sitter i en bibblo och skriver engelska uppsats, och känner mig hyfsat duktig. Fast egentligen har jag slutat skriva för 12 minuter sen. Men den står uppe på datorn iallafall och det är ju faktiskt tanken som räknas in the end, agreed? Sí

Sen ska Christina skriva allt om Italien och när dom blev kompisar allihopa. För Christina har håla, för Christina har ingen fysik och då blir vi glada :)
Slutar halv fyra och sen ska man gå hem från stationen, ogillas mycket måste jag säga, will be förfrusen, me no likey.

På fredag blir det mina flickor hemma hos Denice fis! Kommer bli toppilitoppen ju :)
Sen på lördag beger sig Christina till sin älsklade pojke Robin <3 Och spenderar resterande delen av helgen där.
På måndag blir det Breeze för fulla muggar med Emelie, Denice, Hedda och min Robin bland annat. Kommmer bli bästast.

Nu ska Christina på riktigt återgå till sina läxor och gå in i trans.

Puss på er små glassälskare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar