torsdag 18 februari 2010

Jag är hemma. Jag har vunnit ytterligare ett battle mot snöstormar. They keep coming and I just knock 'em out the park ;)
Annars allt bra. Christina gick från Katte, Kalle inser att hans skidjacka som han behöver imorgon när han ska till Frankrike (fusk fusk massa fusk) ligger i hennes skåp. Så Christina i klackar, i snö på is springer tillbaka till Katte- utan att halka.
Räddar Kalles jacka.
Kalle och Christina sätter sig på tåget, men vad har hänt? Ett tåg som spårat ut i Landskrona? Ja det är klart som fan att det har hänt ju.
Så vi får skjuts av ngn Kalle känner-mucho snällt måste jag lägga till:)

Nu har jag tinat upp.

Morgonen började med hälsokontroll hos skolsköterskan som numera är mitt största hatobjekt i världen. Tydligen är jag för kort,för tunn och är smått underviktig. Och ja just det- jag har ju pojkvän så jag får se till att inte bli gravid, det går inte med min kropp och sen är det inte smart att vara gravid under IB. Detta fick jag alltså höra av denna kära kvinnan.
Vad fan tror hon jag är?
Dumtant

Sen fysikprov där jag hittade på formler. Vi säger inte mer om det.
Sen gick Christina igenom hela german+italian unification med Matilda, David och Cecilia i biblioteket, jag borde bli lärare tror jag ibland, i historia, fast nej. Lärare är tråkiga.
Skridskor på historian, mina fötter=döda.
Historieprov. Blev 6,5 sidor om Unification of Germany. Sjukt nöjd (Y)

Nu era små älvor ska jag njuta av första läxfria dagen på terminen.

Pusskram

JAG ÄLSKAR ROBIN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar