onsdag 17 februari 2010

Sitter hemma med min tredje kopp te för dagen. Mumsigt värre ska jag tala om för dig. Och man får dricka mycket te när man mår lite smått bajs tycker jag. För det gör en glad.
Igårkväll mådde jag jätteilla och hade feber och svårt att stå på mina ben, så jag la mig tidigt framför tvn och stänge av alarmet för idag, och bestämde mig för att vara hemma today.

Jag har nu insett vad min "sjukdom" beror på iallafall.
Jag sover inte, jag äter inte ordentligt och jag stressar för mycket- Jag är helt enkelt överstressad och mår inte bra av det.
Som tur är, har jag världens bästa pojkvän och världens bästa flickor som är världens bästa stöd :)

Så idag har Christina un hemmodía sí. Hon har skrivit klart sin engelskauppsats, som tillslut blev på 1206 ord. Hon är ganska nöjd med den, undra om hennes fula kjolar-fel uttal- engelsklärare tycker om den.
Hon ska också läsa om fysik och sen ska hon lära sig hur Tyskland blev polare och hur Italien blev polare och bajspolitik. För egentligen tycker hon jättemycket om historia, fast politik kan skita på sig.

Nu ska Christina göra sin fjärde kopp te och börja skriva fysik.

Pusskram små snyggingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar