lördag 8 maj 2010

Övningskörning numero 1!

Hej :)

Har skjutit upp det hur länge som helst nu...övningskörningen alltså. ingen aning varför, rädsla lack of lust? Ingen aning.
Iallafall. Idag tog mamma med mig ut till en stor parkering, ni vet, säkerheten för andra sattes först. Lärt mig fixa sätet, backspegeln, sidospeglarna (typ iaf..) och annat viktigt grejs som kan vara bra att veta. Krypkört, vilket funkade direkt.
Växlat, vilket jag redan visste. Även kört i 2ans växel, vilket man brukar göra efter 3-4 gånger, enligt check listan från trafikskolan :)
Ett bra resultat enligt mig själv, och även min mamma.

Sen var vi ute och köpte lite nya pennor till mig, en filofax (för att finally få kontroll över mitt liv) och lite annat viktigt stuff.
Satte mig sen med övning för nationella proven i matte...

Känner att detta varit en nyttig dag.

Pusskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar