måndag 10 maj 2010

10/5-10

Hej hopp!

Kort dag idag, var hemma lite över två skulle jag tro. Slapp civics eftersom vi skriver uppsats som faktiskt går väldigt bra för mig.
Min gammelmorbrors änka i usa är flygvärdinna och är god vän till en pensionerad pilot (som, för att skryta... ;) har flygit USAs största jetplan) och har hjälpt mig massa med den delen av min uppsats. Så det känns bra faktiskt!

Varit en runda ute med mamsen och shoppat lite. Gjorde det (fantastiska) misstaget och la ifrån mig plånboken när jag höll upp en tröja och glömde den på Vero Moda! Sprang sedan runt hela köpcentrumet och letade som en galning och hittade den tack och lov på samma ställe.
Sen utan oro i magen satte vi oss och åt grekisk mat, mumma!
Väl hemma skulle jag plugga matte, vilket jag gjorde i ungefär fem minuter, gjorde faktiskt lite när jag kom hem också! Så jag känner mig värd en kväll framför datorn där jag börjat med att lösa lite av Heddas problem ;)

Imorgon blir det att börja kvart över 12... jag ska bara gotta mig i detta lite medan ni tappar hakan... och sen sluta halv fyra med history! Finally en dag man kan gilla att gå upp för. Sen hem tillsammans med Matilda och sen följer hon med på spinning på kvällen efter att vi tränat lite för matte np på onsdag morgon. Sen desperate housewives och snack på kvällen :) Toppen!

Skulle egentligen haft en bild att lägga upp idag... på mig och mina flickor Matilda,Hedda och Cecilias fötter men Matilda har (vad jag förmodar) glömt att lägga in dom på datorn ;) Så det blir en annan gång.

Men här kommer lite quotes och en underbar låt!
Puss på nosen :)

Christina: Men varför var du och tränade om du har ont?
Robin: Jag var bara ute och sprang lite,Det var jättekul, för jag kom i klungan av alla barn som sprang kalvinknatet :D
Christina: Du tävlade med dom va? innerst inne
Robin: Klart jag gjorde ...i hemlighet

Christina: Dom är amöba bajs på en sten under fossil och människobajs som någon kastat hundbajs med parasiter i som ätit amöbabajs

Christina: Det är bättre än tårta!
Hedda: Det är bättre än.. ROSA!
Christina: ooo då är det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar