måndag 28 december 2009

Toppendag+favoritblogg

<----- Bildbevis på bakskills

nej detta är inte toppendagen jag snackar om. upp 8 för att det är kul? nej det skulle jag nog inte säga. upp 8 för man har bokat tid hos optikern lite efter 10? ja precis så det det, MLATM som hedda skulle sagt. My life at the moment.

Hade alltså världens bästa dag igår med Hedda,Matilda,Cecilia,David och Kalle hemma i Heddas lilla underbara lägenhet. Vi bakade choclate chip cookies, Mrs. Clintons recept, det är finfina skills vi har.(Ligger bildbevis högst upp i inlägget.
Vi sjöng Sing Star,det var legend.....wait for it.....dary!

David sjöng Beyonce-Crazy in love,det var jättefint. låten stängde sig efter 21 sekunder,precis så fint var det!
Jag själv kan både smsa och sjunga samtidigt.
"Himlen runt hörnet" tar aldrig slut.

På tidig kväll gick vi hela vägen tillbaka till centralen,jättekul även detta. Det krävs bara fantastiska människor för att göra en promenix rolig.
Tåget hem med Kalle för att se att det regnar hemma! WIHOO när man har en 30 minuter-walk hem

Mess med Hedda&Matilda på vägen hem om hur blöt och kall jag är och Hedda kom på den underbara ideén att bli sjöjungfru.

Riktigt lugn kväll
Världens bästa, möjligtvis världens djupaste, samtal med Matilda och David =)
Nu kommer vi till favoritbloggen,som ni så alla längtat efter från rubriken. Jag måste tipsa om bloggen jag besöker flera gånger om dan. En blogg med coola,underbara uppdateringar.


Checka in: http://alexbringpalm.blogg.se/ NU!


PUSSKRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar