torsdag 10 december 2009

Aha-upplevelse på historielektionen

Heej!

Det regnar ute... man skulle kunna tro att det gör det ofta,och att man inte borde bli förvånad, men det har gått för långt mellan regntillfällena,så jag har hunnit vänja mig,vid att vara torr om fossingarna när jag kommer hem!

Biologiprovet idag... mm jag gissade en himla massa,men vet ni vad? Det fungerade faktiskt! Enligt biologi-proffsen i pdpa skulle det vara dom svaren jag chansade på,på de flesta frågorna iafl, jag är jätteglad!
Fantastisk historielektion idag... När klassen i rummet bredvid är ÜBERHÖGLJUDDA skriver PDPA en lapp där det står "käften för helvete",mm det funkar inte att trycka igenom en sån lapp genom Kattes dörrar btw.
Och fantastisk lärare, försök hitta en annan lärare som faktiskt använder ordet "fucking" i sin undervisning...

Kvällen kommer firas med att skita i spanskläxan, vilket är ett underbart sätt att fira på. Eftersom jag inte tycker om min spansklärare och hon hyser avsky för mig tycker jag det passar!
Och sen blir det sängdags tidiigt då jag är superduper trött!

Nu ska jag slå in julklappar! 14 dagar kvar my friends!

PussKram
Skumbanan!

Smart sagt av PDPA:
"In the era of e-mails, you are actually trying to put a note through the door?" -Stefan, historielärare/mentor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar